Leaving Las Vegas en weer in Nederland

19 oktober 2019 - Schiphol, Nederland

Vrijdag / zaterdag 18/19-10-2019

Hadden we eerder nog het plan een loopje over de strip te maken? Nou nee, wat een rust en luxe in onze suite, de perfect plek om zo naar de terugreis toe te werken. Dus dat hebben we ook gedaan😎

Om 1 uur checken we uit, geven onze koffers af en gaan wat eten bij Hongkong Café in het casino van The Palazzo en het is opnieuw heerlijk, we eten Pad Thai met chicken en een met shrimps😋 en omdat iedereen met stokjes eet doen wij het ook maar.

Ja en dan is het echt tijd om een taxi te nemen naar de luchthaven, dit keer geen boeren🚜, alles in de kofferbak, tank is gevuld⛽️, geen paniek om de afslag🤪, dus met 20 minuten staan we aan de balie bij Delta air lines, koffers ingecheckt, door de security en heel relaxed aan een starbucksje☕️ want ook geen random check deze keer, wat kan het allemaal soepel gaan😉

Iets voor half 6 zijn we los en het gaat allemaal zo voorspoedig dat de vlucht naar Salt Lake City slechts 55 minuten duurt, iets over half 8 (het is hier weer een uur later) landen we op Salt Lake City.

We staan aan gate D5 en “onze” vlucht naar Amsterdam vertrekt van D6 dus we hoeven alleen over te steken. Corry heeft het sinds vanochtend 🤒 in haar rug dus even lopen is wel even lekker, het wordt nog een hele zit😢

Iets later dan gepland verlaten we Salt Lake City en uiteindelijk ook de USA 🇺🇸 , but we will be back! De vliegtijd is 8 uur en 35 minuten naar Amsterdam.

Om kwart over 2 landen we op Schiphol. We worden opgehaald door Pa en Ma Kloos.

We hopen dat jullie het weer leuk vonden om ons te volgen, de reacties waren leuk in ieder geval.

1. Stanssies:
    19 oktober 2019
    Heerlijk om jullie te volgen en zo mee genieten van het prachtige wat moeder aarde ons heeft geschonken.
    Welkom thuis lieverds!😘
  2. Jenneke: