Vancouver

11 mei 2022 - Burnaby, Canada

Na een uur vertraging opgestegen en via de Shetland, IJsland en Groenland de oceaan overgestoken om Canada van oost naar west over te steken (is weer eens wat anders dan over de weg) en uiteindelijk na 9 en een half uur geland op de internationale luchthaven van Vancouver.

De controles gingen voorspoedig, geen random check op Corona dus snel naar de bagage! Maar helaas een mail, SMS en omroep van Lufthansa ( Cornelia Kloes 😂) wat blijkt 1 koffer staat nog in Frankfurt🤦‍♂️(de andere 2 koffers zijn wel meegekomen gelukkig).

Aan de balie werden we vriendelijk geholpen en na het doorgeven van ons adres zal morgen de koffer op de campground worden afgeleverd ,🤞.

Nu snel naar buiten en met de taxi naar ons hotel, Best Western Plus Burnaby, waar we om kwart voor 5 (NL 1:45) neerploffen op het bed, we zijn er!

We eten wat bij de Vietnamees op de hoek en lopen rond 7 uur terug naar ons hotel, drinken nog wat en vallen uiteindelijk in 💤

Morgen ons “huisje” op wielen ophalen!

1. Stanssies:
    Mooie dromen
  2. De kloosjes:
    12 mei 2022
    Gelukkig weer gezond aangekomen 🥰 hopenlijk niet de belangrijkste koffer achter gebleven!!!!!
    Nu eerst lekker uitrusten en dan kan het genieten beginnen!!!!!!
    Groetjes pa en ma.💋💋
  3. Gerda:
    Cornelia Kloes, hahaha
    Wel jammer, maar gelukkig komt de koffer snel...
    Leuk om weer mee te lezen!
  4. Els:
    15 mei 2022
    Goeie vakantie en veilige reis door Canada!
    Ik volg graag weer mee, leuk!