Inleveren RV, The Palazzo and Las Vegas

18 oktober 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Donderdag 17 oktober 2019

Na een leuke avond, voor iemand iets te leuk 😂, is het vandaag weer tijd om de camper terug te brengen naar Apollo RV.

We pakken in, ruimen op, maken de camper van binnen schoon, daarna nog even tanken en zo rijden we om 10 uur het terrein van Apollo RV op.

Ook hier gaat alles lekker soepel, camper wordt gecontroleerd, zoals verwacht is alles ok. We hebben ruim 300 mijl meer gereden dan gepland dus iets bijbetalen en dan hup de taxi in richting the Palazzo by the Venetian.

De taxichauffeur rijd door een wijk van Las Vegas waar het een stuk minder glitter en glamour is, wat een contrast 😢.

Aangekomen bij The Palazzo (wat een luxe) gaat de check ook weer vlotjes, we krijgen een upgrade met zich op de strip en een kamer op de 33e verdieping (826).

En dan kom je in de kamer, groot, luxe en echt aan alles gedacht, top! We chillen met een borrel even lekker op de hoekbank (ook die staat er😉) en kijken door het grote raam op de Trump tower, de strip en de bergen op de achtergrond.

Uit de kamer kijken we vanaf grote hoogte op het zwembad of meer zwembaden. Dus tijd om die van dichtbij te gaan bekijken. De lift naar de 3e verdieping waar ook de fitness en wellness aanwezig is.

We zoeken een bedje in de zon en iedere vezel staat nu in de relax stand, we zijn het erover eens dat dit ook wel wat heeft🌴🍹. Het weer is prima al staat er wel (weer) veel wind, maar ondanks dat wanen we ons in een tropisch land in plaats van Las Vegas Boulevard.

We frissen ons op en lopen wat rond in het gigantische hotel met pleintjes, barretjes en restaurantjes, of je in Venetië bent😉

We drinken nog wat in een van de vele barretjes in het casino en lopen dan een stukje over de strip naar de Cheesecake Factory om te gaan eten😋

Het eten is weer heerlijk maar ook weer veel te veel en dan nog Cheesecake🙃. We lopen van Caesars Palace terug naar The Palazzo en wagen een heel klein gokje, niks gewonnen😢. Nog even naar de receptie voor eventueel een late check out en ja hoor dat kan👍 om 13:00 uur moeten we uitgecheckt zijn, das top!

Morgen nog een klein dagje in Las Vegas.

Vrijdag 18 oktober 2019

Vandaag staat in het teken van de terugreis. We vliegen pas aan het eind van de middag dus met onze late check-out kunnen we het rustig aan doen.

Straks nog even een loopje over de strip en waarschijnlijk ook nog wel wat eten (Corry heeft het er zelfs in d’r slaap over).

Het plan is rond half 3 een taxi te nemen naar McCarran airport.

Om 17:19 uur (NL: 02:19) vliegen we van Las Vegas naar Salt Lake City (SLC) met Delta Air lines (KL6818) hier hebben we een overstap van 1:15 uur (als we dat maar halen😬) en vliegen  ✈️ we met KLM (KL610) om  21:00 uur richting Amsterdam waar om 14:20 zullen landen volgens schematijd.