Las Vegas

24 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag echt het laatste dagje in Las Vegas. Vanochtend het ontbijt genuttigd in het MGM Grand Buffet. Veel keuze en lekker. Daarna even naar de kamer en om een uur of 11 richting de strip gelopen. In de Mandalay een borrel gedaan en toen met de taxi naar de outlet op de Las Vegas Boulevard South. Hier een paar uur rond gelopen en het een en ander ingeslagen (leuk kopen met een dalende $ koers ;)).

Daarna terug naar het hotel en een gokje gewaagd. 'S avonds nog even naar de Cesar Palace geweest.

Gegeten bij 24Avenue en nog een klein afzakkertje in een van vele bars gedaan. Om 00:30 naar de kamer gegaan.

Morgen om 15:56 uur lokale tijd (NL tijd 01:00) vliegen we met vlucht DL1538 naar Minneapolis. Daar hebben we een korte overstap van 50 minuten (dat wordt haasten!!). Om 21:50 vliegen we met vlucht DL260 naar Amsterdam waar we zaterdag om 13:05 uur aankomen.

We hebben een top vakantie gehad.

We hopen dat jullie via dit blog hebben meegenoten van onze belevenissen!!!

Groeten uit Las Vegas (de stad van de vele lichtjes en waar niets is wat het lijkt).

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jenneke haasnoot:
    25 oktober 2013
    Het zit er weer bijna op. Goeie terug reis. Wij zijn op weg naar Texel,ik zie of hoor jullie maandag. Nogmaals goeie vlucht en groetjes aan jullie allemaal.
  2. Corry:
    26 oktober 2013
    Hoi Els,we zitten op de luchthaven van las Vegas dus het is wel voorbij maar nog niet veilig thuis;-))
    Echt leuk dat iedereen zo enthousiast is!! Wij waren het zeker!
    X Corry