Las Vegas - Amsterdam

25 oktober 2013 - Katwijk, Nederland

Om het verhaal toch compleet te maken hier het laatste verslag van USA 2013.

Vanochtend (25-10-2013) lekker uitgeslapen (is het voordeel van een late vlucht). Uitgecheckt en ontbijt gedaan bij Avenue24 in de MGM Grand. Na nog even naar de Forum shops at Cesaers Palace te zijn geweest de laatste borrel gedaan. Om kwart voor 2 de taxi genomen naar de luchthaven (ritje van 10 minuten). Ingecheckt en nog snel een borrel gedaan bij de gate. Om 15:56 uur de lucht ingegaan met vlucht DL1538 naar Minneapolis (vliegtijd 2:29 uur). Op Minneapolis een korte overstap van 50 minuten (dat ging precies). Om 21:50 uur vertrokken met vlucht DL260 naar Amsterdam (vliegtijd 07:23 uur).

Om 13:05 (26-10-2013) aangekomen op Schiphol (waren geland op de Polderbaan dus dat duurt effe). Het afhalen van de bagage ging soepel dus konden we snel aan de meet en greet beginnen met Pa en Ma Kloos en Vooijs.

Een uur later weer onze eigen voordeur opengedraaid.

De vakantie zit er weer op, het was GEWELDIG!

1. El:
    26 oktober 2013
    Jammer , maar is een mooie reis geweest ik heb genoten van jullie verhalen . Slaap lekker straks groetjes el
  2. Corry:
    26 oktober 2013
    Haha,ja dank je. Dat slapen wordt nog wel een dingetje ja......
    Maar dat hebben we er graag voor over!!
    Gr. Corry
  3. Diana:
    26 oktober 2013
    Het was top!! Bedankt vrinden!
  4. Gerda:
    28 oktober 2013
    Hoi hoi, welkom thuis! Jullie hebben het heerlijk gehad, leuk ! Gelukkig nog heel veel kunnen zien en doen ondanks de stubbelingen in het begin.
    Nu weer nagenieten, het blijft feest!
    Groetjes van ons, de Kloosjes Zuidland
  5. Corry:
    28 oktober 2013
    Hoiii,
    Nu nog even van de jetlag af en dan kan morgen de gewone werkweek weer beginnen!!
    X Corry