Boulder City - Las Vegas (30 mijl)

23 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Aan al het goede komt een einde dus ook aan onze rondrit met de camper. Vandaag  moest de camper worden ingeleverd bij Campingworld Las Vegas. Om 08:00 opgestaan en een bakje gedaan in het zonnetje (lekker zo wakker worden). Inmiddels was Tony ook alweer gearriveerd om wat foto's van de vrachtwagens en het wildlife in de desert te brengen. Nog even een praatje en wat spullen aan hem gegeven die we toch niet mee konden nemen.

Om half 10 vertrokken voor de laatste 30 mijl richting het verhuurstation. Na de tank te hebben volgegooid (alweer;)) om half elf aangekomen bij Campingworld. Na te hebben uitgecheckt een taxi genomen richting ons hotel the MGM Grand. Alles ging lekker voorspoedig dus om 12:00 uur waren we op onze kamer.

Na ons te hebben opgefrist wat gaan eten bij 24Avenue (in het hotel wat echt enorm groot is). Daarna een rondje gelopen en gekeken waar het zwembad was (ook weer zo enorm groot). Tot een uur of 5 lekker bij het zwembad gezeten. 'S avonds een rondje over de strip gelopen en een rondrit met de achtbaan door New York genomen in hotel New York New York (wel grappig zo hoog boven Las Vegas). Bij de Bellagio een borrel gedaan en bij de fonteinen gekeken (blijft echt bijzonder mooi).

Nog even een potje gejokerd op de kamer en rond 01:00 gaan slapen.

1. El:
    24 oktober 2013
    Ha jongens en dames aan al het goede komt een eind ,erg jammer maar jullie hebben super veel gezien en meegemaakt . Ik heb genoten van jullie reisblog. Veel plezier de laaste dag nog en we zien je zaterdag denk nog wel even Johan groetjes El Ruby en Xandra
  2. Els:
    Hey hallo,
    Ik heb ook meegelezen/gekeken, leuk! Misschien zijn jullie nu alweer veilig in Nederland aangekomen, maar anders geniet ze nog even! Groetjes Els
  3. Jenneke haasnoot:
    24 oktober 2013
    Geniet nog even, we hebben mee kunnen genieten van jullie verhalen. Alvast goeie reis. Groetjes van ons.