Grand Canyon - Zion National Park (150 mijl)

20 oktober 2013 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg vertrokken richting Zion National Park. Bij Jacob Lake een bakje gehaald en gelijk getankt. Verder gereden richting Kanab om uiteindelijk via de zuid-west kant Zion National Park binnen te rijden via de twee tunnels.

We zijn hier al twee keer geweest maar je blijft je verbazen over de schoonheid van dit park. Langs het visitor center gereden en de permits opgehaald (voor de subway trail). Daarna langs Zion Adventures Center om de benodigde materialen en benodigdheden (abseil touw, wetsuits, waterschoenen etc.) te huren danwel aan te schaffen. Morgen is het namelijk de dag dat we de Subway trail gaan lopen.

12 mijl ten zuiden van Zion National Park staan we nu op de mooie campground Zion River Resort.

Morgen weer vroeg dag (kwart voor zes de wekker) want om 07:30 worden we opgehaald bij de parkeerplaats van Left Fork (het eindpunt van de Subway trail). We rijden hier met de camper naartoe en de transfer brengt ons 8 mijl verder naar de start van de Subway trail.

Morgen meer over de trail!

Groetjes vanuit Zion National Park

1. Lenivanleeuwen:
    Hallo allemaal
    Gezellig weer de reisverhalen en wat leuk dat jullie nu de Supway gaan lopen maak er nog een paar mooie dagen van
    Groetjes uit Katwijk
  2. Pleurtje:
    21 oktober 2013
    Zooooo.......ik lees al je reisverhalen Pieder! Je hebt talent voor schrijverskunsten. Supergaaf die verhalen en wat jullie steeds meemaken.
    Alleen die foto's van de 2 ''dames''--> Hanna Tokkie is er nog een bruid bij! hahahaha.
    De tijd vliegt en jullie zijn alweer bijna aan het einde van de vakantie, wat is dat snellekes gegaan zeg! Ongelooflijk...
    Have fun voor de laatste paar dagen en geniet er met volle teugen van!
    Greetz aan je medereizigers
  3. Corry:
    21 oktober 2013
    Ho ho,Leuntje van der Plas..... ken jij de basisprincipe van kamperen niet? Her is de bedoeling dat het niet fashionable en maar wel kleurrijk is!!!!;-))
  4. Pleurtje:
    22 oktober 2013
    Whahahahahahahahahahahahahaha, maar enig diva gedrag mag toch wel een beetje?!
  5. De kloosjes:
    22 oktober 2013
    Hallo kinders nog steeds genieten lees ik.
    maar toch gaat het al weer naar het einde van de vakantie.
    Jullie zullen het nog niet zo leuk vinden om aan huis te denken,
    maar hoe laat kunnen wij jullie zaterdag van schiphol ophalen?
    horen het nog wel,en nog maar lekker paar daagjes genieten.
    groetjes en dikke kus poe en moe.
  6. Peter:
    23 oktober 2013
    Hai moes,Coco hier!!!
    We landen zaterdag om 13.00!! Maar eerst gaan we nog ff naar Vegas. We gaan zo de kamper weer inleveren en dan lekker chillen bij een zwembad,ook weer lekker ff niks doen!
    Xx