Nog even Vancouver en dan naar huis

1 juni 2019 - Schiphol, Nederland

Uitgecheckt en onze koffers opgeslagen in het hotel eerst naar de Starbucks voor een bakje. Omdat het pas half 12 is besluiten we lekker te gaan lunchen downtown Vancouver. We lopen door de Richmond shoppingmall naar de skytrain Richmond-Brighouse en zijn met 20 minuten waar we moeten zijn👍

Het weer is echt schitterend dus we zitten (nu in de schaduw) bij Mahony aan de lunch met uitzicht op de haven. Er zijn ook twee cruise schepen aangemeerd de Queen Elisabeth en de Radiance of the Seas, wat een schepen, heel groot!

Om twee uur is weer tijd om terug te gaan naar Richmond en de koffers op te gaan halen, met een tussenstop in de shoppingmall, vrouwen🤭

Om 3 uur de shuttle naar de luchthaven en dan is de terugreis een feit, het was weer 👌, we will be back!

Rond 4 uur zijn we door de security en drinken we nog wat op de luchthaven van Vancouver. Om 17:05 uur begint de boarding van vlucht Kl682 met bestemming Amsterdam. Alles gaat voorspoedig we zijn zelfs voor schematijd in beweging, ook de geschatte vluchttijd is sneller dan gepland 8:45 uur.

Na een comfortabele vlucht landen we om 11:55 uur weer op Schiphol. We hebben weer genoten. Moeder Kloos is er al als wij nog aan het taxiën zijn. Nog een weekend met mooi weer thuis en dan is de vakantie weer voorbij.

We hopen dat jullie het weer leuk vonden om ons te volgen, de reacties waren leuk in ieder geval.

1. Stanssies:
    1 juni 2019
    Jullie zijn weer thuis! Welkom thuis kanjers💋
    En tot gauw. We kijken er naar uit