Las Vegas here we come

1 oktober 2019 - Katwijk, Nederland

Vandaag steken wij de oceaan weer over, bestemming Las Vegas.

Hopelijk gaat de vlucht voorspoediger dan de rit naar Schiphol want dat was me er eentje🤪, trekkers all over the place, in Rijnsburg komen we erachter dat de rol koffer nog bij de deur staat dus terug en gelukkig hij staat er nog.

Opgelost dus hup naar Schiphol zou je denken, nee hoor veegauto van de gemeente vertraagd de boel zo’n 15 minuten, maar ach gewoon rustig blijven ademen meer kan er toch niet fout gaan👌, PING, benzine bijna op, help!!!! Toch snel maar even een beetje erbij (diesel toch🤔?) want stilstaan op de vluchtstrook schiet helemaal niet op😉 Bijna bij Schiphol nog een gil van achter we rijden Schiphol voorbij, maar dat zag ze gelukkig verkeerd😅

Uiteindelijk zijn we rond 11 uur op Schiphol, koffers droppen door de security en dan denk je hehe, bakje, broodje even relax!

Maar helaas SMS van KLM, ze hebben wat informatie nodig oftewel een random checkje (Johan waar ben je😎). Gelukkig geen problemen en ik wordt veilig verklaard👍

We zitten eindelijk maar wel gelijk in het vliegtuig ready for take off✈️

Las Vegas here we come!

1. Stanssies:
    1 oktober 2019
    Haha schatjes, no boring momments😂
    Gekkenhuis wat een verhaal al, heb er smakelijk om gelachen
    Save flight
  2. Anneke de best:
    1 oktober 2019
    😂😂begint al goed dat beloofd wat hahaha hele fijne vakantie ga jullie zeker volgen 🙋‍♀️😘
  3. Sis:
    1 oktober 2019
    Whahaha wat hebben we gelachen 😂😂
    Gelukkig toch nog op tijd...🙈
  4. Els:
    Fijne vakantie! Geniet ervan!☀️🌴