Quail Creek - Mesquite (50 mijl)

17 oktober 2013 - Mesquite, Nevada, Verenigde Staten

Lekker rustig aan gedaan vanochtend, we hadden geen haast dus lekker nog in het opkomende zonnetje van de omgeving genoten.

Rond half 11 Quail Creek Campground verlaten en richting St George Airport gereden (een ritje van een mijl of 10). Bij Hertz de geboekte auto opgehaald (ging lekker snel). Johan en Corry met de camper en ik met de auto over de I15 south richting Mesquite NV gereden. Hier ingecheckt bij Sun Resort RV park en gelijk de boel geïnstalleerd. Heerlijk in het zonnetje (het is hier momenteel een graad of 30) gezeten (we hadden weer WIFI dus ons weer van alles op de hoogte gesteld en nog even contact gehad met het thuisfront en de Lonliest fisherman ;), missen hem toch wel een beetje.

Boodschappen gedaan bij de supermarkt (Smiths) om de hoek (staat hier gewoon te kwijlen bij de drank, dat is goedkoper dan een blikje cola). Een uurtje rondgelopen en daarna weer terug om alles in te laden in de camper (we kunnen er weer een week tegenaan). Een overheerlijk broodje (of zeg maar brood) gezond gemaakt (mmm hij was heerlijk).

Maar weer in het zonnetje gaan zitten (het is echt een hang dagje zo, maar wel lekker). Om een uur of 6 gaan we richting Las Vegas (is nog 80 mijl dus een goed uurtje rijden). Zoals gezegd om 6 uur richting Las Vegas gereden en voor het eerst downtown aangedaan, Fermont Street (dit zo volgens de locals de palace to be zijn) wat een armoedige zooi is het daar, je bent ieder moment bang dat je geript wordt. Toch maar wat gegeten (de steak was heerlijk) en vlug terug naar de huurauto. Las Vegas is wel een grote stad dus moesten wel even de weg vragen hoe naar de airport te rijden. Uiteindelijk om 22:10 aangekomen op McCarran Airport en wat bleek lady Di zou landen om 22:16 (dus precies op tijd).

Drie kwartier later was Miss Pampas gearriveerd bij bandje 14 (de koffer hadden wij al van de band afgehaald). Snel naar de auto en gas richting Mesquite. Om 00:10 aangekomen bij de camper en snel een borrel ingeschonken. Het was zo gezellig dat we om 02:00 uur, zoals die blauwe uil zegt, de oogjes dicht deden en snaveltjes toe!!

Morgen vroeg weer op en dan snel richting de GRAND CANYON NORTH RIM

Groetjes van ons vieren.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sis:
    18 oktober 2013
    Hè hallo, wat heerlijk zo in t zonnetje! Van sneeuw naar 30 graden... ! Gezellig hoor nu Di er ook is. Wij zijn ook een weekje weg. Heerlijk! Nou geniet van al het moois dat jullie zien.
    Heb nog geprobeerd of je online was met FaceTime maar is niet gelukt. Fien en PD staan dan al te springen bij de iPad, haha kunnen we weer Coco zien?? Nou wie weet deze week nog ergens.
    X ons
  2. Corry:
    21 oktober 2013
    Hoi hoi,toch ook lekker weg?! Waar zitten jullie?ik zag op de Telegraaf dat het bij jullie ook weer lekker weer wordt,genieten weer!!
    We hebben nu weer WiFi,Ger zou wel leuk zijn ff facetimen. Maar morgen gaan we de Subway lopen dus vanaaf vroeg naar bed en morgen laat terug ben ik bang...hihi
    En het is hier maar weer 8 uur tijd verschil(het blijft rekenen) mss dinsdagochtend bij ons...want daarna gaan we helaas weer richting Vegas....snik....;)
    Genieten jullie van je vakantie en de kids een dikke kusssss
    Ps.ik heb moeders opgegeven als emergency dus of ze morgen de hele dag en nacht paraat wil staan....haha moes als je dit leest slaap je morgen toch niet dus das twee vliegen in een klap haha!!!
    Dikke kusssssss van ons allemaal xxxx