Mount Rushmore

18 mei 2019 - Mount Rushmore UT, South Dakota, Verenigde Staten

We rijden door Rapid City en vanaf daar is het nog 22 mijl naar Mount Rushmore National Memorial (een rots met de hoofden van 4 presidenten van de USA, de 1e, 3e, 16e en de 26e! wie O wie?, het volgende blog de namen🤓).

Maar ja dan kom je aan bij Mount Rushmore alles tip top onderhouden, hangen die gasten in de bewolking...niks van te zien!😩 maybe tomorrow... morgen nieuwe ronden nieuwe kansen!!

Nu zitten we heerlijk bij het kampvuur. Genoten van courgette, zalm, zoete aardappel met ui en smores met gebakken banaan. Oftewel...genieten van  de bovenste plank! Daarna nog een potje kaarten en dan is het alweer tijd om de oogjes te sluiten! Morgen nog even langs de heren presidenten (weten jullie het al?) om te kijken of ze zichtbaar zijn en dan met een tussenstop richting Yellowstone National Park.

Het heeft vannacht weer lekker geregend maar het is droog als we om 8 uur wakker worden.

Na het ontbijt rijden we het kleine stukje terug naar Mount Rushmore, de vriendelijk man bij de parking kon ons nog van gisteren dus we mochten weer parkeren op hetzelfde plekje!

En ja hoor de 4 heren zijn zichtbaar, Washington (1e) Jefferson (3e), Roosevelt (26e) en Lincoln (13e), O ja en het sneeuwt❄️ Even een bakje om op te warmen en dan gaan we weer een stukje in westelijk richting rijden.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade