June Lake - Mammoth Lake

6 oktober 2013 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

Na een koude nacht (ook in de camper, de verwarming doet het niet) om een uur of 8 wakker geworden. Gelijk maar een zondags ontbijt gemaakt (kan gerust ook op maandag) met roerei en spek (waar krijg je het nog) en in de camper gegeten (buiten was het echt nog te koud!). Rustig aangedaan, bakje, peukje, bakje, peukje! Uiteindelijk toch maar klarigheid gemaakt!

Na de camper te hebben losgekoppeld (water, stroom en vuilwater) om een uur of 12 richting Mammoth Lakes gereden. Omdat we een afslag te vroeg hadden genomen langs het skigebied (lag uiteraard geen sneeuw) gereden, wat op zo'n 3100 meter ligt! Toen weer naar het centrum van Mammoth Lakes om een paar wormen in te slaan want we gingen vissen! Terug in de camper pikte we een onbeveiligd netwerk op, dus we konden even online (de afgelopen 2 dagen moesten nog op het blog, het nieuws moest even gelezen worden, maar voor de rest kunnen we best zonder WIFI ;)!

Ook nog even contact gezocht via FaceTime met het Apple thuisfront, best even leuk! Gelijk maar een paar tosti gemaakt, hadden we ook maar gelijk gegeten! Na dit alles bij Twin Lakes een plekje in de zon (het weer is prima!) opgezocht.

Na een uurtje tobben met een hengel was het wel duidelijk dat de vissen niet wilde bijten (of ze zaten er überhaupt niet), dus dan maar lekker in de zon met een versnaperingen.

Nog een kleine trailtje gelopen rond een stukje van het meer, was wel kruip door sluip door maar wel effe lekker!

Terug op de campground bij June Lake nog even geprobeerd een vis te vangen maar helaas ook hier geen goeie visserij! Trouwens onderweg naar het meer het eerste wildlife gespot, 3 reeën!

Na het eten bij het kampvuur nog even een bakje gedaan en toen in de camper gaan jokeren (kijk je op de klok zie je in een keer dat het half 12 is, moet niet gekker worden).

Morgen richting Yosemite National Park met de hoop dat Obama en Friends dinsdag de boel weer open gooien!

Groeten van ons!