Amsterdam - Minneapolis - Las Vegas

3 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na een reis (inclusief) overstap om 16:15 (lokale tijd) aangekomen op McCarran Airport, Las Vegas. De koffers van de band gehaald en een taxi genomen naar ons hotel Rio All Suite. Na te hebben ingecheckt een borrel gedaan in de bar, daar waren we wel effe aan toe na al dat gereis met de nodige controles.

Uiteindelijk toch maar even gaan opfrissen om daarna snel wat te gaan eten. Op het moment dat we klaar stonden om weer op pad te gaan bleek mijn telefoon te zijn verdwenen. Gevraagd bij de bar of ie daar gevonden was, maar helaas niet het geval. Kortom foetsie! Mijn telefoon is geblokkeerd en dus niet meer bereikbaar!

snel even een hamburger naar binnen gewerkt en snel slapen!

Morgen de camper ophalen!

Groetjes van ons uit Las Vegas

1. Gerda:
    4 oktober 2013
    Gelukkig veilig aangekomen, weer pech! Telefoon weg..Balen Peet! Vandaag de camper halen en rijden maar...
  2. Sis:
    4 oktober 2013
    Nee dan meen je niet. Dat is wel balen zeg. Gelukkig is Cor dr telefoon dan maar niet vergeten!!
    Veel plezier verder, geniet ervan. Leuk om jullie zo te volgen! Werkt goed zo! Groetjes en een dikke kus van de kids.
  3. Jenneke haasnoot:
    5 oktober 2013
    Je moet maar zo denken, als alle vervelende dingen in drievoud komen zijn jullie daarvan af. Shutdown, vergeten portemonnee en nu die mobiel. Heel veel plezier daar!
  4. Peter:
    6 oktober 2013
    Houden het daar maar op dan ;)! Hebben na 2 dagen een WiFi punt gevonden dus er staan 2 verslagen! Groetjes allemaal
  5. Pleurtje:
    6 oktober 2013
    Hé guys,

Dat klinkt goed, ondanks de SHUTDOWN!
    Have fun bij de Amerikanen....

Ciao ciao